Det stämmer nog haft åkså broblem.
Det stämmer nog haft åkså broblem.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
@pena
Det är mer än jag begriper för det är ju samma adress som står när du trycker på messageboard :shock:
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Och eftersom det inte har nått med CD att göra så håller vi oss här![]()
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag kommer till vBulletin Mossage. sen kommer jag intte längre (kan så dålit engelska)
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
asså jag kommer till deras forum ..men inte till hexfilerna o koderna de kommer upp : Sidan kan inte visas :roll: :roll:...jag behöver inte ha tillgång till just den sidan men undra bara om ni har samma sak som mig :?:
Då borde du ha kunnat läsa i forumet att dom sidorna är nere, för det är ingen som kommer åt dom
Jaså då vet jag det. Men jag kåmmer till hexfiler i allafal!
prov nu då ??????????????????????????
A nu funkar allt perfekt![]()