Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Ingen bild Digiality 204

Ingen bild Digiality 204

Behöver lite tips. Har sökt genom detta eminenta forum men lyckas inte. Har en nyinskaffad MII brännare o kort. Brände med M2 soft och fick beskedet att kortet var programmerat. Mottagaren säger: Kort OK men oxå: Ingen åtkomst. Vad har jag missat? Har kollat o försökt med M2 loader men hittar inte HEX filerna.

Åm jag är intte helt fel yte, strömmen till Mll brännare med adapt eller batteri. Dåm är lite sjänsliga med ström sturckan. prova med ulika volt.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Tack, ska testa.

Alla hyrboxar = philips ibockat
    Se till att du har senaste "spöke" eller motsvarande
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Har läst att det finns de som har 204:an och får det att funka. Har testat både MHW och "den andra", men ska testa lägre voltstyrka. Körde 12v men enligt brännarens spec så går det mellan 3 o 12v så det återstår några alternativ att testa.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Jag har fått M2 att funka utan problem på Digality 304 och 204... Körde som vanligt...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Har nu testat med spänning frå 7,5 till 12 v på brännaren samma resultat.Ingen åtkomst. Kan jag få en stegbeskrivning på hur jag ska göra, nånstans missar jag tydligen nåt. Har kört spöket o piraten kryssar nomal och sedan program. Får OK men ingen åtkomst i mottagaren. VIA med funcardet går utmärkt för övrigt

Har du brennaren i Phoenix 3,58
    Fins en annan programi www.hop.to/ssh
    Det har skrivits mycket åm denna brennarelängre ner i forumet.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

TACK!! Det funkar med den programmeraren

Liknande ämnen

1. Ingen bild - TV6
    Av patrikeson i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-09, 14:00
  2. Ingen bild
    Av viri8247 i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 10:01
  3. Ingen bild på TV7
    Av SatViewer i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 17:37
  4. Hjälp!Dålig bild Digiality
    Av Patte i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-02-25, 08:24
  5. Ingen bild
    Av bernie i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-24, 20:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss