är det någon som har problem med viasat tv3 och olika kanaler :?: :?:
är det någon som har problem med viasat tv3 och olika kanaler :?: :?:
Du har frågat samma sak en gån för har det inte jälpt vad jag skrev?
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
det är min parabol som strular nu funka för 2tim sen inte nu jag fråga föra gången var det till en kompis parabol
Ja jag har ingen bild på tv3 tv1000 1
Det stämmer jag kolla på kabeltv som vi har här det finns ingen bild där med
Jag har inte heller någon bild på viasat :cry: :cry:
Är det de analoga sändningarna ni pratar om eller? För jag har inga problem med TV3 eller TV1000 1 eller någon annan Viasat kanal på parabolen...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Nä inte jag heller nu det var väl ett sändnings fel :lol:
Tidigt imorse så slutade mitt tv3, tv1000 att funka.
Den senaste veckan har den blåa heftiga rutan kommit upp "Viasat byter krypteringsteknik och du måste uppgradera annars dödar vi dig.." Men det har bara varit att trycka på exit så försvann den.. Tills idag. Det enda man såg var tv1000 loggan och inget mer. Så jag uppgraderade min mottagare i hopp om att det kanske skulle funka på någe magiskt sätt.. men icke - nu måste man tydligen vara laglig.
Gjorde jag något oundvikligt lr gjorde jag bara fel?
Det var dumt att uppgradera mottagaren... Då kan du säga bye-bye till allt var piratkort är... :/
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.