Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Dålig stämning

Gäst
    om alla länkar till kortsäljare skulle samlas i en tråd? då skulle antalet lurade kanske minska och reklamtrådarna försvinna. kanske den dåliga stämningen skulle samla där. en tanke bara...

skulle dessutom vara kul att se hur många det finns.
    Policyn på detta forum är att inte gynna nasare. Har svårt att inse det roliga att se hur många det finns som försöker lura andra på pengar. Det finns alltför många; räcker inte det som information?

För övrigt finns det redan forum där ingenting annat än skitsnack förekommer. Om någon nu skulle föredra ett sådant svagt modererat forum, så är det som T-bird påpekar ett fritt land. Är man inte nöjd med Comhit väljer man ett annat. Därmed inte sagt att åsikter om hur det kan förbättras är förbjudna. Tyck till! Det finns ingen tråd som låsts eller på annat sätt censurerats pga denna anledning. Däremot finns det en hel del som låsts pga personangrepp, rasistiska motiv eller där eget kommersiellt intresse förekommit.

/Spock

hm,
    jag har läst forum i många år och tycker detta är ganska enkelt. Alla forum har ett antal regler och det står skaparna av forum fritt att definiera dessa. Medlemmarna i forumet får sen välja; vill man vara med och följa regler eller inte? enkelt, eller hur?
    t.ex. om jag lägger upp ett forum som skall handla om, säg Abba, och folk hela tiden skriver om Metallica så anser jag att jag kan ta bort inlägg som handlar om Metallica. Dvs. om detta forum skall handla om fakta (alltså Abba) och inte rykten (alltså Metallica) så står det skaparna av forumet fritt att ta bort trådar om rykten.
    Folk som gärna vill skriva om "Metallica" kan ju då skapa ett eget forum, eller hur?
    Jag är ingen expert på kort, nasare eller liknande men någonting säger mig att om en fungerande lösning kommer ut så LÄR vi höra talas om det.
    Samtidigt kan man kanske frågasätta all tid man lägger på att skriva om rykten etc., det kostar ju också pengar på sätt och vis.
    Det får mig att tänka på en polare som var desperat efter en dvdrip divx film. Han letade överallt och frågade alla, tillslut sa han i en irc kanal "jag kan betala om någon fixar den för mig" varvid någon replikerade "varför går du inte och köper dvdn då?"

@alicebah
    :clap: :clap: :clap:
    Mycket bra formulerat, tack för det
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. dm800 dålig snr
    Av fujifilm i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 12:32
  2. <Dålig signal.
    Av kurdsson i forum Boxer
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 18:33
  3. Dålig mottagning
    Av kalle2345 i forum Boxer
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2005-09-09, 23:17
  4. Dålig signal
    Av fox i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-27, 09:13
  5. Tråkig stämning
    Av Da Geek i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 16:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss