Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Hjälp!!!

Hjälp!!!

Hej

Tack för ett j*vligt bra forum, där jag fått många bra svar. Har dock ett problem som jag inte fattar eller hittar nån lösning på.
    Jag har en Phillips mottagare med Titaniumkort OS 1.03(eftersom 1.06 inte fungerade) Filer har jag tagit härifrån samt följt guiderna hur man bränner. Kortet fungerar i typ 10-20 sekunder sen lägger bilden av. :x
    Vad kan det vara som är fel???

Kan också tillägga att jag har mp3.5 från ad-teknik med firmware 1.10
    En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt

Har du använt dom filerna som är märkta MHW=hyrboxar ?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Hej igen.. Ja, jag har provat både den med MHW och utan, men ingen av dom fungerar :cry: . Dock får man in bild typ10-20 sekunder med den utan MHW. Den med MHW är bilden svart redan från början.

Döp gärna din tråd till något vettigt nästa gång.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

prova på www.hop.to/ssh
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Den som är märkt MHW innehåller 2st eep filer, kolla att du använt den med senaste datum, beroende av hur du packar upp dom hamnar dom inte ens i samma katalog :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Hehe.. ops: Självklart så är den lättaste grejen lösningen... Använde fel eep-fil...
    Har suttit i 3dar testat allt möjligt läst alla guider, kollat runt på olika forum.. Jaja lite pinsamt, men tur att det finns folk som ni... :roll:

P.S Johan förlåt.. lovar bättre namn nästa gång

Citat Ursprungligen postat av Johan
    Det går alltid att hitta nått att gnälla på.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Mats44
    Det står i reglerna att man ska döpa sin tråd som antyder på innehållet... "Hjälp!!!" säger inte så mycket om innehållet direkt...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av Mats44
    Så här står det i reglerna.

Skriv en innehållsrik Rubrik. Det ska TYDLIGT framgå vad problemet är! " !!!!!!! " " ??????? " accepteras EJ! Varning utfärdas..!
    Så enligt mig så är jag snäll när jag bara påpekar det och inte ger varning. Men jag antar att du som många andra aldrig läst reglerna. 8)
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss