Vete sjutton vad det är för fel, nya filen funkar inte på min Force 1133, jag får bara kort OK men ingen bild....
Vete sjutton vad det är för fel, nya filen funkar inte på min Force 1133, jag får bara kort OK men ingen bild....
Den funkar på min force 1133 :lol:
Har du tagit hem M2 fixen? Du hittar den under FILER...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
M2-fixen gjorde ingen skillnad...
Testat starta om din mottagare?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Japp, jag har laddat om kortet flera ggr.
Vad har du frör brännare?
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
MP 3.5 med senaste firmware. Det har aldrig varit problem tidigare att ladda MII-filer. Kanske har kortet pajat, men jag får inget felmedd vid programmeringen, allting ser OK ut.
Har du testat att lägga in atr/sa/ua med hjälp av M2 Editorn?
Om inte så ladda ner M2 Editorn från FILER och ställ in enligt följande och dra in det på kortet...
ATR = 3b 24 00 30 42 30 30
SA = 11 11 11 11 11 11 11
UA = 11 11 11 11 11 11 11
Sen ska det fungera...
Åm intte det fonkar fin en Mll cnx fil i www.hop.to/sshUrsprungligen postat av Deaaaaaas
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s