hej,jag har försök och programmera mitt ´m2 kort,men funkar inte det är svart på rutan,är det någon som vet varför,jah har multiprogrammerare 3,5 och jag använder de filer från stostop,men det funkar inte :?
hej,jag har försök och programmera mitt ´m2 kort,men funkar inte det är svart på rutan,är det någon som vet varför,jah har multiprogrammerare 3,5 och jag använder de filer från stostop,men det funkar inte :?
när du kör M2.exe säger den då att programeringen fungerade?
ja,det står att kortet är prgrammerad
men det svart på rutan ,när jag sätter kortet i mottagaren
ta dom senaste filerna härifrån..
En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt
det finns en ny fil på stopstop har du provat den?
Har du provat att bryta strömmen helt i 30sec. till mottagaren med kortet i
Jör motagaren strömlö imellan.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
så gör jag för att programmera kortet,för tar jag de filer från stopstop de har jag på lokal disk C,sen öppnar programmerare 3,5,trycker på spänning till.sedan på phoenix 3,58mhz,sedan lägger jag kortet på programmeraren,och hämtar de filer eller vad den heter,och trycker där det står program (det här använder jag ,MII sofware for programming,Team PDK),hoppas ni förstår vad jag menar
Jag har precis samma problem, jag har även testat nya filen med samma dåliga resultat. De tidigare filerna har alltid funkat direkt.
kanske måste jag firwareuppdatera mitt mp3,5 till version 1,10,vad tror ni??