Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: m2 kort

m2 kort

hej,jag har försök och programmera mitt ´m2 kort,men funkar inte det är svart på rutan,är det någon som vet varför,jah har multiprogrammerare 3,5 och jag använder de filer från stostop,men det funkar inte :?

när du kör M2.exe säger den då att programeringen fungerade?

ja,det står att kortet är prgrammerad

men det svart på rutan ,när jag sätter kortet i mottagaren

ta dom senaste filerna härifrån..
    En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt

det finns en ny fil på stopstop har du provat den?
    Har du provat att bryta strömmen helt i 30sec. till mottagaren med kortet i

Jör motagaren strömlö imellan.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

så gör jag för att programmera kortet,för tar jag de filer från stopstop de har jag på lokal disk C,sen öppnar programmerare 3,5,trycker på spänning till.sedan på phoenix 3,58mhz,sedan lägger jag kortet på programmeraren,och hämtar de filer eller vad den heter,och trycker där det står program (det här använder jag ,MII sofware for programming,Team PDK),hoppas ni förstår vad jag menar

Jag har precis samma problem, jag har även testat nya filen med samma dåliga resultat. De tidigare filerna har alltid funkat direkt.

kanske måste jag firwareuppdatera mitt mp3,5 till version 1,10,vad tror ni??

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss