Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: BC/MII/Titanium?

BC/MII/Titanium?

Har ett BC och undrar skillnaden mellan Titanium och MII-korten kontra BC? Vilket kort anses bättre/sämre?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Det är helt upp till var och en att avgöra... Alla korten har sina fördelar... När det gäller Canal Digital så är M2 bra på sitt sätt eftersom koderna kommer till 99,9% först till dom... Men sen är Titanium korten ändå bättre på Canal Digital när dom väll fungerar eftersom dom är stabilare... M2 korten buggar sig en del... Sen är Titanium korten bra på s.kl. Xin1 filer... Där du har flera system på ett och samma kort... Typ Canal Digital, Viasat, Sky Italy m.fl.... Basiccard har jag ingen personlig erfarenhet av men jag tycker att jag har inte sett så mycket filer till dem så... Så sammanfattningsvis är det upp till var och en att avgöra vilket kort som är bäst... Alla har dom sina för och nackdelar
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Det bästa är väl egentligen att ha både två...
    men som sagt är det efter eget tycke och smak
    En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt

Alla tre tycker jag ...............
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @Fonzie
    Vad är kan du ha med Basiccard som du inte kan ha med Titanium?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Förmodligen måste man ha M2 också... Blir less som faen när det inte kommit några filer till BC ännu..

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Om det är Canal Digital ni ska ha så är M2 helt klart det säkraste valet... Iaf när det gäller att få filerna snabbt...

Liknande ämnen

1. Titanium 2 VS M-II
    Av dumdrog i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 17:40
  2. Titanium ???
    Av johan455 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-22, 08:08
  3. Titanium
    Av Vegard i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-07, 23:08
  4. titanium
    Av marcus 10 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-05, 06:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss