Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 27

Ämne: Via2 and future of BF

goldcardvia2 ntv.zip / via2ntv.hex

vad är detta för fil som cirkulerar runt..?

Enda hex-fil som än så länge klara av att hantera/behålla 16 bytes nyckellängd i via2 läge. Även om man skulle lyckas med via PC2.5 (bo*er) så saknar man ändå ett program som kan hantera 32 bytes nyckellängd.

Citat Ursprungligen postat av antez
    goldcardvia2 ntv.zip / via2ntv.hex

vad är detta för fil som cirkulerar runt..?
    det är till dom ryska knalerna ntv+

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Om det är sant som där står så går det ju att köra via2 på guldkort... Och det är alltid ett plus i kanten i denna mörka tv ruta
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Och där ligger 08 nyckel på ucs till ntv+ på mk-sidan

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Njoo visst gör det det... Men om du kollar så har ALLA röstat NEJ på den... Och därför kan det bara betyda att det är en fake nyckeln som någon trodde han/hon var rolig och la ut...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Som vanligt tragiskt men sant
    Så har du rätt

Citat Ursprungligen postat av Evex
    Och där ligger 08 nyckel på ucs till ntv+ på mk-sidan
    hur mycket i förtroende behöver man?

Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Njoo visst gör det det... Men om du kollar så har ALLA röstat NEJ på den... Och därför kan det bara betyda att det är en fake nyckeln som någon trodde han/hon var rolig och la ut...
    Är det nått som känns oklart?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

efter so jag inte kan se den så antar jag att den inte ligger på mitt förtroende nivå så undar jag var den ligger oavsett om den är bra eller dålig.

Liknande ämnen

1. via2
    Av parasati i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-09, 17:45
  2. rdi via2?
    Av algot i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 09:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss