Hemta Mllcnx program fron www.hop.to/ssh klicka updatera kort klikapå hendeleförlåpet sen start ( anars är det samma instälnigar som spöket)
Vad hardu softare versiun i brännaren ? min 1,45
Hemta Mllcnx program fron www.hop.to/ssh klicka updatera kort klikapå hendeleförlåpet sen start ( anars är det samma instälnigar som spöket)
Vad hardu softare versiun i brännaren ? min 1,45
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Hej på er alla som vill hjälpa mig lösa mitt problem med MII kortet som inte vill fungera.
Pena-vilken software version jag har på brännaren-det vet jag inte,men brännaren är inhandlad för c:a 2 veckor sedan,och som jag skrev i min första fråga om hjälp-det fungerade ju att progga kortet med "spöket" förra gången (alltså spöket som gällde innan 18/5),men nu njet.
Ska prova med MIIcnx från ssh.
Och en sista fråga-när ska man använda någon av knapparna i USB-rutan när den kommer upp (förutom phoenixknappen)?
Ni är bäst.
Har nu kört MIIcnx ,programmet säger-(fel på kort eller brännare.)
Rojac-hur gjorde du när du skickade tillbaka kortet-tog du kontakt med dom innan eller hur gjorde du?Och jag förmodar att du handlat av keycard.
Nu har du prövat alt tror nog kortet är trasig När du kålla picfilrn fick du 94% jag fick 100%
Ring först det är bäst!
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Jag handlade av keymaster.dk....... Dom bytte ut kortet på direkten och jag fick nytt med vändande post. Han jag mailade till var dock förvånad över att kortet var defekt för det hade han inte varit med om tidigare.Ursprungligen postat av vägkung
Hej igen!
Rojac-hur konstaterade du att ditt kort var trasigt?Fick du samma problem med att progga kortet som jag?
Hur sa du till keycard-alltså sa du bara att kortet var trasigt,frågade de inte hur du kunde veta det?
Jag vill veta hur jag ska säga om de tex säger motsatsen.
Kontaktar key**** imorgon.
Jag lovar att återkomma i detta "ärende"
PS-Tack alla ni som hjälpt till
1. Det var inte keycard jag köpte från utan keymaster.Ursprungligen postat av vägkung
2. Jag redovisade bara vad min infinityprogramerare svarade då jag försökte programera kortet. (dessutom skrev jag vad man svarade mej på WB-forum (programeringstillverkarens forum) Där trodde man oxo att kortet var paj.