Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Titaniumkortet

Titaniumkortet

Som tur är har jag både m2 och titaniumkortet :lol: Men ändå undrar jag hur det kan komma sig att titaniumfilerna ännu inte kommit? :evil: Tidigare har ju m2 filerna kommit endast några timmar(ibland ett dygn) före titaniumfiler, men nu har det gått ett par dagar??? Eller har jag missat något? :shock:
    Keep up the good work boys/Hotshotknick

Som jag har hört så kan de bero på de förra nyckel bytet då blev nyckel 20 publik samtidigt som m2 filen kom men de blev så mycket problem med m2 filen den var buggi som fan. titanium å bc funkade ganska bra för att inte säga klander fritt . Så nu vill pdk som har tillgång till nyckel 21 statuera ett exempel att de är dom som rules så länge dom inte släpper nyckel 21 så får vi inga filer till vare sig titanium eller bc....... så är de bara ...........Boys and girls.....
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Liknande ämnen

1. Problem med uppgradering av Titaniumkortet
    Av Jottelon i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-20, 12:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss