Vad menas med TMB filen???
Vart får man tag i den??
zam
Vad menas med TMB filen???
Vart får man tag i den??
zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
TMB Titaniumkort kan tittas Viasat ock CanalDigital med samma kort i Conax CAmodul Jag har intte testat.
Fins 2 nya Mll filer i stopstop
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
stämmer,och till och med Ticket fungera.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Kanske korkat, men betyder detta att om man kör i en box utan en viasat camodul (baba conax alltså) kan man endå titta på viasat?Ursprungligen postat av pena
Får inte TMB att starta dyker upp en dialogruta som säger att mscomm32.ocx inte är sjysst, någon som kan tipsa vad som ska göras?
Googla efter "mscomm32.ocx" och ladda hem den i "system32" mappen i din windows mapp...
Kör sen:
regsvr32 c:\windows\system32\mscomm32.ocx
eller
regsvr32 c:\winnt\system32\mscomm32.ocx
Beroende på vad du kör för system..
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Annars kan man kolla här http://www.comhit.net/viewtopic.php?p=43468#43468
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Tack för det nu fick jag igång C***x men ej V****t Nokia 9802 med TC os 1,03 men den verkar inta vilja växla över till C***x ca-modul, kan det vara så, och hur löser man det ?
Läs readme filen som följer med, du behöver gå in i CA menyn och ställa in vilken CAM du kör med, default = Sammy
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Som vanlig låg informationen framför ögonen på mig , tack för tålamodet ni visar oss nykomlingar .