Har tänkt att skaffa ett kort för CD. Vilket ska man köpa M2 eller Titanium? ska köra det med en Samsung mottagare. Vilket är lättast att få tag i nya filer till och vilket funkar bäst till Samsung?
Tacksam för hjälp!
Har tänkt att skaffa ett kort för CD. Vilket ska man köpa M2 eller Titanium? ska köra det med en Samsung mottagare. Vilket är lättast att få tag i nya filer till och vilket funkar bäst till Samsung?
Tacksam för hjälp!
Ja gillar nog m2 bäst men om den funkar till samsung vet ja inte.
Dreambox
tjae...som det varit nu så har filerna till m2 släppts först, men personligen tror jag titanium tar över i framtiden, köp ett av varje så är du garderad :wink:
~~~~//Mvh. P-son//~~~~
Jag gillar Titan, funkar kanon (har en sammy själv) men om du läser tidigare trådar så är det inte fel att ha en m2 i reserv (koderna kom till den först)
Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
/samoth
m2 funkar kanonbra i sammy 9500!
"Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"
håller med Samoth,Titanium är bäst ,daför att man kan programera de med olika system,men ett M2 i reserv är brå att har.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Funkar det med M-II eller Titanium på deras egna box som man får hem när man teckar abonnemang?
Beror på... M2 fungerar på det mesta... Lika så Titanium... Bara att man ska ha olika filer om det är hyrbox...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
På titanium kan du samma fil på alla boxar, den som populärt kallas MHW versionen fungerar utmärkt på nästintill alla boxar.
/Rattle