Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Epg

Epg

Någon mer än jag som upptäckt att CH har börjat sända ut utförlig info om programen i standard EPG? Nu har man äntligen användning för guiden i XSAT boxen, som för övrigt är superbra!

Re: Epg

Citat Ursprungligen postat av Perko
    Någon mer än jag som upptäckt att CH har börjat sända ut utförlig info om programen i standard EPG? Nu har man äntligen användning för guiden i XSAT boxen, som för övrigt är superbra!
    Vad är EPG och var i boxen ser man det :?:

EPG=Elektonisk Program Guide

Beror på box huruvida det är implementerat och hur man får fram det.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

vad jag kan se så skickar dom ut samma info som vanligt. Pågående program samt nästkommande program.. och detta i bästa fall..

Om du trycker en gång på guide när du tittar på tex C+ så får du lite handling, skådespelare mm. Det fick du inte förut, då fick du titel + ursprungsland och år. Om man nu tycker PPV-film är bra så står tex. pris, vilket nummer man ska ringa, hur länge filmen kommer att visas mm. Jag har kunnat leva utan detta, när det nu finns så kan man ju använda det!

Ok då förstår jag vad du menar. Synd bara att dom inte kan köra ut ett helt dygns tv tablå när tekniken ändå finns.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss