Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 38 av 38

Ämne: m2 problem

läst i pdks trevliga FAQ i readme filen? ;-)

Har läst allt tror jag även frågat på ett annan forum men intresset där var
    ca noll% All heder till detta forumet med mkt hjälp å försök att lösa prob..
    Är inte så jätte aktiv för det man undrar över frågar ju andra så SÖK
    funktionen är mkt bra. :smile: Testar ikväll och TACK så länge. :smile:

Citat Ursprungligen postat av pena
    Citat Ursprungligen postat av Maldor
    Återigen så får jag inte till det :x Hjälpte en granne inga probem :smile:
    Körde spöket men kortet är nog kasst :cry: :cry: Men gannen
    Natti örk int mer
    Funkar granens kort hos dei? Fonkar dit kort hos grannen?
    Du har intte svarat min fråga?
    En fråga till kan du se Kiosk 1 ( vill bara kålla om det är bråblem någon annanstans än Mll kort)
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Fick tillbaka kortet från en kompis som försökt sig på det,dock utan att lyckas.Kollar i kväll med grannen som du ville Pena.
    Hör av mig senare.M

pena, kiosk 1 behövs inget kort alls i mottagaren för att se.

Jag vet Men åm han intte ser Kiosk 1 så ärdet någåt fel i motagnig ock intte på kortet!!!
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Lungt o fint i huset, nu sover alla.Tja hej igen.NO NO NO å på fråga B säger jag NO Som Falo säger kiosk 1 funkar utan kort har testat.Mitt kort funkar ej hos grannen hans funkar hos mig :-( .
    Komipisen kunde läsa av det utan prob så allt verka vara OK.Testade i sin samsung hände inget. :-(
    Testat nu ligger på kanal 5 byter kort å bild i ca5-10 sek sen fryser vi :smile: Den ni :lol: :lol: va mer kan man göra :? :?

Citat Ursprungligen postat av Maldor
    Lungt o fint i huset, nu sover alla.Tja hej igen.NO NO NO å på fråga B säger jag NO Som Falo säger kiosk 1 funkar utan kort har testat.Mitt kort funkar ej hos grannen hans funkar hos mig :-( .
    Komipisen kunde läsa av det utan prob så allt verka vara OK.Testade i sin samsung hände inget. :-(
    Testat nu ligger på kanal 5 byter kort å bild i ca5-10 sek sen fryser vi :smile: Den ni :lol: :lol: va mer kan man göra :? :?
    gå och lägg dig ...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss