Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Comhem kort

Comhem kort

Tjena kommer ni att lägga ut på denna sida när det finns riktiga kort att få tag på

Den dagen det kommer filer så lär nätet krylla av dem. :wink:

Det är inte färdiga kort vi är intresserad av utan bara fungerande koder.

Kluven...

skillnaden mellan koder och nycklar? :lol:
    Gick ner till banken häromdagen och sa att jag glömt bort min nyckel till mitt kort för att vara lite kryptiskt. Tjejen tittade fundersamt på mig och sa vad menar du? Menar du bankomatkortskoden?
    Ville bara se reaktionen på byte av kod till nyckel.

Själv håller jag mig till nyckel ang det mesta men bakomatkortsnyckel klingar det rätt på svenska i era öron?
    :roll:

Nyckeln till bankomaten ...

Nyckeln till bankomaten vore väl inte så dumt. Fråga efter den på banken nästa gång.

svenna
    Gäst
    det lär dröja innan det kommer något, :?

Tjena grabbar... Måste bara fråga en sak.. är inte så bra på piratkort mm men jag vill mer än gärna ha ett till comhem, antar att jag inte är ensam.

Sett att det är många scamers som säljer kort,
    Men nu en fråga. om det är ett företag som påstår sig sälja kort innom en snar framtid (man kan förbeställa) som garanterat fungerar i 3 år.. är det sanning eller är det bara bluff och båg?

Dom har ju en fast adress så om man bli blåst är det ju inte hela världen att hälsa på och förklara det för dom.

Ps vet att ni är trötta på folk som ställer liknande frågor som jag nyss ställde.. detta är inte något försök att göra reklam för nått. Men jag är desperat efter gratis tv Ds

@lemmy

Den dagen dom har nått fungerande att leverera så finns det även publikt på nätet att göra själv, för dom har ALDRIG haft några egna hack, dom lever på dom som är för lata att lära sig bränna ett eget kort.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

T-bird

Ah! då vet jag, blev bara så nyfiken :smile:

hallo
    Gäst
    ja det är sant

Liknande ämnen

1. Comhem HD kort.
    Av sharp i forum Com Hem
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-28, 23:02
  2. USB kort för ComHem?
    Av mdredfox8 i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 23:03
  3. [LÖST] comhem-kort
    Av jojje69 i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 21:25
  4. [LÖST] Comhem kort
    Av Janne i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2002-12-16, 07:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss