Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 30 av 30

Ämne: Jag blir vansinnig

:roll: Jag tycker även denna tråd börjar spåra ur..... ällt ällt Man kommer ingenvart, har jag fel eller :wink:
    Carpe Diem

:lol: Glömde säga kanske ska den låsas.......... :shock:
    Carpe Diem

ComHem distribuerar kanalerna, varvid det är ganska uppenbart att man klagar hos dem.

Om jag köper en bil och den inte fungerar eller på annat vis är kass går jag ju till distribueringspunkten först, dvs bilhandlaren där man köpt bilen.

Jag säger inte man inte skall klaga hos TV4, dock känns ComHem ingångspunkten.

Men nog om detta. Tycker bara inställningen var att ComHem har inget ansvar överhuvudtaget i frågan. De kanske inte har det, vilket i så fall medför att de sänder ut all skit, tar betalt och skiter fullständigt hur kunden upplever tjänsterna. Så då är vi där igen

EOF :P

för fan.... lås!!!!!!!!!!!

Sålänge som debatten följer ursprungs topic och inläggen är sansade och sakliga så finns det ingen anledning att låsa nått.

Gillar ni inte ämnet så är det bara att undvika att läsa den
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Helt rätt T-Bird!!!
    /klas

--------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

ang ändringen på reklamen är det nog inte något com hem kan göra något åt, det är programbolagen som sänder i olika volymer där.
    Dock skillnaden mellan olika kanaler kan com hem göra något åt. Volymen ställs in lokalt i de olika huvudcentralerna på orterna så på olika orter kan man ha olika problem med ljudet. Själv är jag helnöjd här :P

ztv och tv4 är dfom jobbiga kanalerna

Citat Ursprungligen postat av Knijtan2000
    ztv och tv4 är dfom jobbiga kanalerna
    Ja, skillnaden mellan ztv och tv4 är ofattbar. Ha på ztv så man hör vad de säger, slå över till tv4 och du åker tillbaka i tiden...

(vet ej hur jag lyckades citera mig själv här)

Liknande ämnen

1. TV 3 och TV6 blir digitala
    Av toks i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 20:11
  2. Dragon blir T-Rex
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-03, 14:16
  3. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 01:02
  4. Jag blir tokig !
    Av LuddeUa i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-12-22, 12:58
  5. Det blir svart!
    Av Lennart Klaver i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-02-16, 16:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss