Har haft mycket avbrott i mina tjänster från comhem hitills detta år... Nu är jag trött på deras usla support, och okunniga personal.... Var utan internet ytterligare en hel vecka här, naturligtvis när man skulle betala räkningar....Ursprungligen postat av frejac
Ville ha en rättvis kompensation för extra kostnader, men dom var för snåla. Vi betalar runt 700 spänn per månad för IC8000 å digitaltv, men det värdesätter dom jävlarna inte heller. Hotade med att byta operatör, och då tyckte dom att jag skulle göra det om jag är missnöjd. Det enda jag ville var att få en månad gratis Internet, p.g.a. fick en massa problem med alla betala räkningarna i tid.....
Sagt och gjort, nu har jag köpt en parabol för 99 kr med nästan samma kanaler som jag hade på comhems skitbox..... Det abbonemanget kostar 99 spänn per månad. Sedan tecknade jag ett ADSL-abb med berdbandsbolaget på 10mbit istället för 8.... för en 50 lapp billigare.....
Kostnaden spelar egentligen ingen roll.... Jag blir bara så jävla sur på suporten och snålheten hos comhem......
MÅ DOM BRINNA I HELVETET!!!!!!!!!

Svara med citat