tror snarare på en läcka
de låter otroligt att de bara skulle va dom som klarar att läsa ut nycklarna
tror snarare på en läcka
de låter otroligt att de bara skulle va dom som klarar att läsa ut nycklarna
Dom läser inte ut nycklarna... Om jag förståt det rätt så tar dom en dump av ett kort och sen tar dom och gemför den med förra dumpen och ser vad som ändrats.. Sen lägger dom in ändringen på M2 kortet... Eftersom TeamPDK inte verkar ha nycklarna längre...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
skulle de inte funka med titaniun eller basic?
Kanske det kan... Men då måste det göras helt nya filer... TeamPDK har ju själv skivit softet som ligger på M2 korten...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
om man nu gör eget soft...går det inte att fixa till så att man kan få AU??? säger intr att pdk ska göra det för det kommer dom inte göra...men någon annan
Njää... För att kunna göra AU kort behövs så mycket mer än vad vi har idag... Idag har vi key20/21 som gör att vi kan se på kanalerna... Men för att lyckas få AU måste du ha massa andra nycklar också... Om jag inte minns fel så är det bl.a. en mk10 man behöver...