Tjaba!
Du har väl fått alla låtar i en katalog nu? Svar= Ja, efter att jag tillämpat metoden dra och släpp till en ny mapp (döpt till musik), om det är det du menar. Men det blev ingen skillnad.

så är det ID3 taggarna som Elfeo var inne som ställer till det:question::errf: Förklara rödmarkerade ord!

Jag satt i mp3:n i usbuttaget och valde att titta på innehållet i utforskaren, och så här "ser" det ut- jag har 18 stycken mappar med olika musik i varje mapp, mapparna "heter" tex rolling stones, leather nun, magnus uggla, whitesnake etc etc. Varje av mapparna har 4 till 5 låtar i sig. Jag har inte döpt mapparna, det skedde med automatik när jag startade WMP.

Om jag tittar på egenskaper för varja mapp står det ungefär så här- 3 filer i en mappar, det står faktiskt mappar??

Jag har tittat i WMP när jag rippade en cd, jag kan inte se om det är möjligt att därifrån få programmet att inte "döpa" varje cd med aktuellt namn / artist, för att om möjligt få programmet att lägga alla de låtar jag vill ha i en och samma mapp.

ja, det är väl så långt min kunskap sträcker sig.
vägkung