xcon vad var det för problem du har med cardsplitter i din Sony W4000. Jag har samma tv och problem med att vissa kanaler inte fungerar när jag kör Alex-cs, men endel kanaler fungerar. Vet inte om det beror på mottagaren i min tv eller något annat.
xcon vad var det för problem du har med cardsplitter i din Sony W4000. Jag har samma tv och problem med att vissa kanaler inte fungerar när jag kör Alex-cs, men endel kanaler fungerar. Vet inte om det beror på mottagaren i min tv eller något annat.
Fick hem smartwi idag.
Kör en humax cxhd5000c och en samsung dcb-b270z.
Efter att ha uppdaterat smartwi så verkar det funka hyfsat.
Har haft ca 7-10 frysningar som släpper automatiskt efter ca 20-30sek.
(Humax släpper snabbare än samsung)
Kan jag ha en till samsung b270z?
Läste nånstans om "avkodningstider" på ca 1,5s för c**h*m och att vissa boxar klarar mindre än 5sek, vilket borde innebära att om man ska ha 3 boxar så måste boxen klara av minst 4,5sek.
Vad klar samsung 270 och humax 5000?
Är tot. ny på detta.
SmartWi v.2.43 T0 clientcard v.8
2st Samsung DCB-B270z
Humax CXHD5000C
Info:
Kör 2st samsung270z och 1 humax5000c med SmartWi (ver.2.43 T0) och klientkorten är ver.8
Det funkar.
Ibland får jag frysning, men det brukar släppa automatist inom 30sek.
SmartWi v.2.43 T0 clientcard v.8
2st Samsung DCB-B270z
Humax CXHD5000C
Det var allmänt ostabilt och allt som oftast så var jag tvungen att "paira" om kortet i masterboxen, i vissa fall gick inte det utan man var tuvungen att stoppa in original programkortet i en C*mH*m mottagare och vänta tills man fick bild där och sedan "paira" om Smartwi klientkortet.
DM800HD - Gemini 4.50 | DM600C Gemini 4.60 |Humax CXHD-5000C | Samsung DCB-P770Z