Resultat 1 till 10 av 30

Ämne: Ny bootloader SSL76a_beta för sim2.01

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Jag har oxå beställt en :whistle:känns som det är ett lagom pris för att leka lite med, har min Kathrein som får vara tantens tv box

Medlem gimmens avatar
    Reg.datum
    Oct 2003
    Tackad
    2 gånger
    jag köpte en 800 klon för 2 veckor sedan och är helt nöjd med den.snabb i menyerna och har inte startat om den sen jag fick. den var flahad o klar med Gemini 5.00 OE1.6 DM800 sim201 #76. nu funderar jag att köpa en klon till upp på vindan helt rätt kurs på dom ,om man nu vill byta images är det bara att sätta boxen i bootloder läge och flasha.eller måste man in med ny bootloder också eller??
    har provat en orginal 800 tidigare och då blev ja avskräkt för 800:an seg i menyerna så helvetes, men denna klon blev man imponerad av

razorx
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av gimmen Visa inlägg
    om man nu vill byta images är det bara att sätta boxen i bootloder läge och flasha.eller måste man in med ny bootloder också eller??
    Ja du sätter boxen i *STOP* mode och flashar först med valfri orginal image sedan skickar du in den nya sim2.01 bootloadern.

Medlem gimmens avatar
    Reg.datum
    Oct 2003
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av razorx Visa inlägg
    Ja du sätter boxen i *STOP* mode och flashar först med valfri orginal image sedan skickar du in den nya sim2.01 bootloadern.
    först med tex Gemmeni 5,10 orignal image och sedan The Gemini2 Project 5.10 OE1.6 DM800 sim201 #76A 2010.07.21 utan att reboota eller bara denna ovan? fan man har ju bara haft org 500s o relook400s tidigare så detta ju mera hightech

Liknande ämnen

1. Wanted sim2!
    Av forhike i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-21, 03:54
  2. Bootloader fråga!
    Av KristianS i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-29, 09:45
  3. Bootloader #76
    Av moonroy i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-19, 20:20
  4. Hur byta ut Bootloader i Pli?
    Av kanonkurtan i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 18:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss