Ursprungligen postat av
Leatherface
Det jag pratar om finns bara i LT och ingen annan image.
Det finns liknande grejer till viss del men inte lika bra om man frågar mig.
Nog har jag erfarenhet av PLi men kan inte varenda grej som finns i den mer än att jag inte ser så mycket intressant i den ur användmässig synvinkel om man bortser från textningen då. LT är bättre PUNKT.
Sen om det inte funkar med DBedit osv så är det ju DBedit som är felet och inte LT eller nån annan image.
Ser inget behov av DBedit heller då man t.ex kan konfigurera kanallistor i webinterfacet direkt och funkar då på vilket OS som helst då.
Sen om du nu påstår att PLi's EPG är så bra förklara då för mig hur jag får 2 veckors EPG med Tele2 utan att pilla i en enda konfigurationsfil och för alla kanaler dvs från dagenstv vill jag ha då eftersom det är det enda stället jag kan få EPG till alla kanaler.
Sen vill jag kunna ha en eller flera alternativa källor för vissa kanaler/buketter.
Allt det kan jag göra med fjärrkontrollen med LT behöver inte in i boxen och pilla det minsta.
Enda undantaget är om operatörerna hitta på sina egna namn på kanalerna så man måste mappa det namnet till en viss kanal men det är bara ett fåtal och det är inte grabberns fel.