Senast redigerad av Thrillofit den 2013-01-28 klockan 20:30.
I alla fall vad gäller de svenska kanalerna. Jag vet inte vilka regler som gäller för alla utländska programbolag.
Sedan säger reglerna för detta forum att det inte är tillåtet att diskutera "cardsharing utanför det egna hushållet" vilket betyder att alla fall där du inte har ett eget programkort är förbjudna att diskutera här.
Läs gärna reglerna. Finns en länk överst på varje sida.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!