Resultat 1 till 10 av 26

Ämne: Förmodligen lurad

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Tackad
    13 gånger
    Citat Ursprungligen postat av wildone Visa inlägg
    2500 är ett riktigt jävla rövarpris för en klonbox, de kostar 1000-1200 kr hos ex. mixeshop.

MEN, det som det alltid tjafsas om på detta forum och många andra, är de lika bra? I min mening Ja, visst finns den bättre och sämre kloner men jag har lyckligtvis undvikit den senare.
    Det enda jag vet brukar vara problem med kloner är fläkten, den kostar inte många ören i klonboxarna och brukar ge sig redan efter någon/några vecka, där kan det vara ide att se över ett alternativ.
    Om du hittar en 800hd se för 1000 spänn fraktat och klart så e du inte dålig....Har du en sida så köper jag en direkt. Sen kan man ju alltid hoppas att inte tullen stoppar den så det blir ytterligare pålägg. Om man skall köpa en i sverige importerad och klar så ligger dom väl mellan 2200-2500 vad jag har hittat i alla fall.
    Senast redigerad av balob den 2013-02-02 klockan 20:46.

Liknande ämnen

1. Vakuum -Förmodligen fel forum men men...
    Av hoggan i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-30, 15:26
  2. Lurad
    Av sevenofnine i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-04-12, 08:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss