Nu vet jag inte vad språkpolisen har för befogenheter...
Men jag respekterar att andra människor är likvärdiga och har sin fria vilja att göra sina egna val baserat på deras preferenser. D.v.s. jag tycker det är helt OK att de får välja vad de vill.
Om jag istället hade accepterat det som du föreslår så låter det i mina öron mer som att jag egentligen tycker att de har fel men jag låter dem tycka det... Inte lika trevligt.
Så jag är rätt säker på att det som jag säger är det jag menar.
Men du får gärna tycka nåt annat om du vill!
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
ok, jag såg bara till ordets betydelse...och antog att du använt det lite slarvigt..........fel av mig, sorry!
om du vill akta, högakta, värdera, vörda, visa respekt för, hedra, ära, uppskatta, ta hänsyn till, följa, hörsamma, lyda, foga dig i, åtlyda någons val av t.ex ett os...är upp till dig, och din fria rättighet...
men jag nöjer mig med att fortsatt acceptera människors olika ståndpunkter och val...
(för er som undrar vad det är för konstiga ord jag slänger ur mig, så är det synonymer...alltså ord med samma betydelse som respektera)![]()
Fortsätter väl OT jag också då
Ska ni förstå varandra får ni nog byta språk för svenskan är svår där, två exempel.
1)
Bestrida
a) säga nej till ett yrkande b) säga ja till en kostnad
?? Vad betyder jag bestrider fakturan, som folk ofta säger ??
2)
Du har druckit ur två mjölkpaket !!
a) tömt 2 paket b) påbörjat 2 paket
Ja vad kan menas
mm
Ja, vi har nog kommit tillräckligt OT så det kan räcka att sluta här.
Jag tror att innebörden av vad vi vill säga har kommit fram.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
yxan är nedgrävd...och no hard feelings...![]()
Hmmmm.
Nu är felet tillbaka igen sedan ett tag. Tar 2-5 minuter att komma in på en tråd. Testat med Win-7 & IE, Ubuntu & Firefox, Chrome samt Opera, Fedora & Firefox, Chrome samt Opera. Samma sak på alla burkarna.
Snälla kan ni inte ta bort kopplingen mot Fejan !!1 Vem vill ha sånt skit på ett "seriöst" forum ????
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero