Resultat 1 till 10 av 37

Ämne: vu+solo2

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Tackad
    22 gånger
    Är inte hemma
    är du säker på att det inte finns sky sport24 på 4,8E, har för mig att jag sett ngt sådant typ sky sport där.
    Jo jag editerade satellites.xml och la till en trp från 7E som inte fanns repr. i min 4,8E och den hittade inga av de FTA kanaler som den borde ha hittat där.
    Men visst borde din satellites.xml från 500:an funka ??, lägg in den starta om och scanna advanced igen.
    Om jag är pigg när jag kommer hem o frun sover, kanske jag kan prova som du vill ha, (fast BH) men liten risk att det låser bättre så.
    Var bor du och hur stor parabol har du ???

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2006
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av cyborgpunte Visa inlägg
    Är inte hemma
    är du säker på att det inte finns sky sport24 på 4,8E, har för mig att jag sett ngt sådant typ sky sport där.
    Jo jag editerade satellites.xml och la till en trp från 7E som inte fanns repr. i min 4,8E och den hittade inga av de FTA kanaler som den borde ha hittat där.
    Men visst borde din satellites.xml från 500:an funka ??, lägg in den starta om och scanna advanced igen.
    Om jag är pigg när jag kommer hem o frun sover, kanske jag kan prova som du vill ha, (fast BH) men liten risk att det låser bättre så.
    Var bor du och hur stor parabol har du ???
    Jag bor i stockholm och har en T55 med 3 lnb. Har letat efter black hole för att prova med efter 30 min så hittar jag inget...alla ställen jag hittar måste man regga sig...börjar bli sent nu...Du får gärna prova o se om du hittar nåt...

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Tackad
    22 gånger
    Det är nog som jag misstänkte jag har sämre förutsättningar, så det fungerar inte för mig.
    Körde nu "enkel config" 0.8W + 7E (istf 4.8e) och inga kanaler från 7e pos.

Så tyvärr kan jag inte testa advanced heller då, och nu är det sängen som gäller
    orka beam o styrka mm

Liknande ämnen

1. vu+ solo2 med smargo
    Av Biasse i forum Hårdvara
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2013-08-22, 18:47
  2. Vu+ solo2
    Av nullebulle i forum Vu+
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-05-21, 17:46
  3. Vu+ Solo2 och värme?
    Av jizeta i forum Vu+
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-05-20, 21:53
  4. [LÖST] Vu+solo2 med Peterpan
    Av Robban2 i forum Vu+
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-02-06, 20:28
  5. New Vu+ SOLO2 & Vu+ DUO2
    Av dragonevo i forum Vu+
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-06-13, 21:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss