Har för mig att man ska kunna köra sid länkning på canal digital också, man kunde innan iaf, i dagsläget vet jag inte om det går dock.
Har för mig att man ska kunna köra sid länkning på canal digital också, man kunde innan iaf, i dagsläget vet jag inte om det går dock.
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jaha folk visste redan om det. SID-länkning fungerar med C More Hockey HD och en annan kanal. Vet inte vilken... Har nämligen inte kunnat testa det då jag inte vet om någon emulator med den funktionen förutom CSP. Sen vet jag inte hur man får till CSP då den bara cachar 20 sek.
Berätta mera..
OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.
Samma mystik som det är kring Viasat HD.. (trådens egentliga inriktning). Moderator, dela upp tråden?
OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.
Håller med rolrn, denna tråd har spårat iväg lite väl nu. Vill ni snacka vidare så kör i de trådar vi redan har om både viasat hd, canal digital hd och sid-linking i csp.
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.