Sök:

Tagg: dator

Sidan 10 av 19 FörstaFörsta 7 8 9 10 11 12 13

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.

  1. Extern EPG DM7025

    Startad av Finsat, 2013-04-26 18:37
    alla, annan, behöver, boxe, boxen, bra, dator, datorn, den, det, dm7025, epg, extern, finns, från, har, hej, inte, kanaler, med, och, problem, server, till, utan, xml
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 377
    Senaste inlägg: 2013-04-26 18:37
    av Finsat  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. DB 600 låser bilden?

    Startad av Buuzzz, 2013-04-24 21:48
    600, adapter, boxe, boxen, dator, den, finns, funkar, får, har, ingen, inte, jag, kabel, kanaler, låser, låst, mgcamd, netonnet, newcs, och, openpli, problem, problem., server, utan, wifi
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 911
    Senaste inlägg: 2013-04-25 05:01
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. proplem med subtitle ?

    Startad av OKAENRIQUE, 2013-04-21 00:56
    • Svar: 4
    • Visningar: 4 721
    Senaste inlägg: 2013-04-21 20:53
    av bbra2000  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Hittar inte Dreamboxen i nätverket!

    Startad av beeqir, 2013-04-20 00:33
    500hd, adress, boxe, dator, den, det, dreambox, dreambox 500, dreambox 500hd, dreamboxedit, dreamboxen, eller, från, fungerar, får, går, hej, hittar, inte, jag, konstigt, med, nätverk, och, som, till
    • Svar: 4
    • Visningar: 10 082
    Senaste inlägg: 2013-04-20 17:06
    av wildone  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. DB 800HD PVR Clone, redigera favoriter

    Startad av nixxz, 2013-04-10 17:11
    • Svar: 6
    • Visningar: 4 644
    Senaste inlägg: 2013-04-10 19:04
    av nixxz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Image till Dm800HD med sim 2.10?

    Startad av jomasat, 2013-03-30 15:56
    dator, datorn, den, det, dm800hd, dreambox, eller, fel, flasha, från, fungerar, har, http, image, inga, ingen, inte, jag, med, nollmodemkabel, och, pvr, som, till, tuner
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 408
    Senaste inlägg: 2013-04-05 17:34
    av jomasat  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Spela in med OpenPli

    Startad av Hassaninho, 2013-03-30 08:03
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 10
    • Visningar: 9 772
    Senaste inlägg: 2013-03-30 22:17
    av Hassaninho  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. windows 8

    Startad av jo1, 2013-03-26 17:01
    2 Sidor
    1 2
    att, behöver, bra, dator, datorn, det, eller, funkar, för, har, http, ingen, inte, köra, med, min, minne, och, som, vad, var, version, vilken, windows, windows 8, x86
    • Svar: 17
    • Visningar: 19 985
    Senaste inlägg: 2013-03-30 06:45
    av rojac  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

    • Svar: 2
    • Visningar: 7 495
    Senaste inlägg: 2013-03-29 05:49
    av Fizban  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Dm 800 hd problem med flash

    Startad av Mahovic, 2013-01-17 02:41
    3 Sidor
    1 2 3
    *stop*, 800, annan, ansluta, bild, boxe, boxen, dator, datorn, flash, flasha, får, har, hej, helt, http, image, inte, ipadress, jag, köpa, med, min, nollmodemkabel, och, plugin, problem, usb
    • Svar: 21
    • Visningar: 17 654
    Senaste inlägg: 2013-03-28 22:47
    av micklarn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Börja med cardsharing

    Startad av kallekula88, 2013-02-27 22:47
    2 Sidor
    1 2
    alla, boxerkort, börja, card reader, cardsharing, dator, det, fråga, fungerar, guider, har, hej, hjälp, ingen, installera, kortet, linux, med, min, och, program, som, till, tips, tv kort, usb, vilka
    • Svar: 10
    • Visningar: 17 384
    Senaste inlägg: 2013-03-27 20:14
    av shalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  11. [LÖST] DM 800hd kopplar inte upp mot server

    Startad av rhexa, 2012-11-28 22:26
    800hd, adress, annan, box, boxe, boxen, dator, den, det, funkar, går, har, ifrån, inte, intern, jag, kan, min, mot, newcamd, nya, och, problem, problem., server, till, utan, vti
    • Svar: 6
    • Visningar: 4 881
    Senaste inlägg: 2013-03-26 08:21
    av Tompa2k  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Streama från webif till PS3?

    Startad av r1monstret, 2013-03-24 20:04
    att, bra, dator, den, det, från, fungera, går, har, hej, idag, igång, inte, ipad, iphone, men, min, nån, och, skulle, streama, till, webif
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 245
    Senaste inlägg: 2013-03-24 20:04
    av r1monstret  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 8
    • Visningar: 8 217
    Senaste inlägg: 2013-03-24 19:19
    av kickenwestin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Streama filmer från dator till Dreambox? Hur?

    Startad av Legende, 2011-09-07 20:26
    2 Sidor
    1 2
    att, box, boxe, dator, datorn, dreambox, ethernet, filmer, från, får, för, gör, har, hur, image, inge, ingen, inte, linux, man, med, och, problem, streama, till, vilken, vlc dreambox
    • Svar: 13
    • Visningar: 19 222
    Senaste inlägg: 2013-03-17 15:18
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Cmore play

    Startad av nicolito, 2013-03-14 21:56
    abbonemang, canal, canal digital, cmore, data, dator, det, digital, eller, film, finns, har, http, inge, ingen, jag, kanaler, man, med, men, och, sport
    • Svar: 0
    • Visningar: 9 140
    Senaste inlägg: 2013-03-14 21:56
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget
  15. Stream från dm500hd OpenPLI 3.0 till PC

    Startad av hoa, 2013-02-27 19:45
    boxe, boxen, dator, datorn, dm500hd, dm600, dreambox, eller, finns, från, har, hej, inte, med, min, något, och, openpli, openpli 3.0, plugins, stream, streama, till, vlc, vu+ duo, öppna
    • Svar: 1
    • Visningar: 11 926
    Senaste inlägg: 2013-02-27 20:13
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Vilken dreambox behöver jag ?

    Startad av DennisOlof, 2013-02-24 22:30
    800hd, 800hd se, a8p, behöver, boxe, card, dator, den, det, dreambox, dvb, eller, fel, finns, går, har, hej, hårddisk, inte, jag, med, och, parabol, problem, till, tuner, utan, vilken, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 9
    • Visningar: 7 209
    Senaste inlägg: 2013-02-25 21:05
    av lonn2se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Streama DM800 till internet

    Startad av zaffe, 2011-03-02 12:25
    2 Sidor
    1 2
    800 hd, adress, använda, boxe, börja, dator, den, dm800, dreamstream, http, ingen bild, inte, internet, jag, kör, med, min, och, port, server, solo2, spela, stream, streama, ström, strömma, tar, till, tv6, vilken, vill, vu+ solo, vu+ solo2, öppna
    • Svar: 16
    • Visningar: 15 362
    Senaste inlägg: 2013-02-21 16:29
    av heggi  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Streama ljud från dator till Dreambox

    Startad av aanee, 2013-02-17 13:50
    35a, dator, datorn, det, dm500, dreambox, dreamboxen, från, fördröjning, har, hit, inte, jag, ljud, med, mgcam, min, nätverket, och, samma, som, stream, streama, till, välja
    • Svar: 0
    • Visningar: 5 074
    Senaste inlägg: 2013-02-17 13:50
    av aanee  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Open pli, softcam

    Startad av Spelaren, 2013-02-16 18:53
    500, användarnamn, box, boxe, boxen, boxer, cam, dator, datorn, den, det, eller, flasha, flashat, fungerar, går, har, ingen, installera, inte, jag, med, meny, något, och, open, skall, softcam
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 563
    Senaste inlägg: 2013-02-16 22:29
    av Traxzl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Streama dreambox till hus i Spanien

    Startad av s4ndm4n, 2013-02-11 21:13
    behöver, boxe, boxee, boxen, bra, byta, dator, det, dm800hd, dreambox, ett, forum, från, går, hej, ipad, jag, kanal, mac, med, min, nån, och, skulle, som, streama, thor, till, transcode, vad
    • Svar: 7
    • Visningar: 7 086
    Senaste inlägg: 2013-02-15 10:45
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. [LÖST] Förlorar kontakten med kortläsare

    Startad av Pz007, 2013-02-09 17:14
    börja, card, card reader, dator, datorn, det, får, har, händer, igen, inte, internet, jag, kortläsare, linux, med, mini, något, och, open, reader, samma, server, skall, starta, utan, vad
    • Svar: 4
    • Visningar: 13 057
    Senaste inlägg: 2013-02-12 17:35
    av Pz007  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  22. DVBLogic och val av tv-kort

    Startad av kaksi, 2013-02-07 06:59
    acamd, bild, boxee, bra, dator, den, det, eller, ett, för, har, hej, ingen, inte, kort, kortet, köpa, med, nas, något, och, server, som, till, usb, utan
    • Svar: 0
    • Visningar: 2 723
    Senaste inlägg: 2013-02-07 06:59
    av kaksi  Gå till det senaste inlägget
  23. Streama från dator till vu+ solo2?

    Startad av vu+2en, 2013-02-04 19:55
    behöver, boxe, boxen, dator, datorn, det, eller, film, från, fungerar, har, hej, hur, hårddisk, jag, lite, montera, nån, och, olika, openpli, program, solo, streama, till, vlc, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 1
    • Visningar: 13 358
    Senaste inlägg: 2013-02-06 18:59
    av Tyfos  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

Resultat 226 till 250 av 464
Sidan 10 av 19 FörstaFörsta 7 8 9 10 11 12 13
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss