Sök:

Tagg: dator

Sidan 11 av 19 FörstaFörsta 8 9 10 11 12 13 14

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.

  1. Streama dreambox till hus i Spanien

    Startad av s4ndm4n, 2013-02-11 21:13
    behöver, boxe, boxee, boxen, bra, byta, dator, det, dm800hd, dreambox, ett, forum, från, går, hej, ipad, jag, kanal, mac, med, min, nån, och, skulle, som, streama, thor, till, transcode, vad
    • Svar: 7
    • Visningar: 7 087
    Senaste inlägg: 2013-02-15 10:45
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. [LÖST] Förlorar kontakten med kortläsare

    Startad av Pz007, 2013-02-09 17:14
    börja, card, card reader, dator, datorn, det, får, har, händer, igen, inte, internet, jag, kortläsare, linux, med, mini, något, och, open, reader, samma, server, skall, starta, utan, vad
    • Svar: 4
    • Visningar: 13 057
    Senaste inlägg: 2013-02-12 17:35
    av Pz007  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  3. DVBLogic och val av tv-kort

    Startad av kaksi, 2013-02-07 06:59
    acamd, bild, boxee, bra, dator, den, det, eller, ett, för, har, hej, ingen, inte, kort, kortet, köpa, med, nas, något, och, server, som, till, usb, utan
    • Svar: 0
    • Visningar: 2 724
    Senaste inlägg: 2013-02-07 06:59
    av kaksi  Gå till det senaste inlägget
  4. Streama från dator till vu+ solo2?

    Startad av vu+2en, 2013-02-04 19:55
    behöver, boxe, boxen, dator, datorn, det, eller, film, från, fungerar, har, hej, hur, hårddisk, jag, lite, montera, nån, och, olika, openpli, program, solo, streama, till, vlc, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 1
    • Visningar: 13 358
    Senaste inlägg: 2013-02-06 18:59
    av Tyfos  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  5. Nätverk

    Startad av bjorne123, 2013-02-03 10:06
    800, att, boxe, dator, eller, från, för, har, hit, hittar, hur, inspelade, inte, jag, kan, man, med, mig, min, nätverk, nätverket, och, program, tar, ver, windows
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 840
    Senaste inlägg: 2013-02-03 17:57
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Ska bygga en server

    Startad av Teeo, 2013-01-29 20:11
    bra, bygga, byta, dator, den, det, eller, ett, fortfarande, från, går, har, hej, http, lista, listan, lite, mot, något, och, server, servern, som, två, windows
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 066
    Senaste inlägg: 2013-01-31 15:24
    av fevzi  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  7. Ngrab

    Startad av Eriksson85, 2013-01-17 19:29
    800, adapter, boxe, boxen, börja, dator, datorn, det, dm 800 hd pvr, dreambox, dreamboxen, ett, finns, får, har, image, ingen, inte, jag, klon, med, och, pvr, server, sig, spela in, till, usb
    • Svar: 0
    • Visningar: 2 594
    Senaste inlägg: 2013-01-17 19:29
    av Eriksson85  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Ngrab finns ej under Plugins?

    Startad av 3mm3, 2013-01-14 15:49
    500, att, dator, det, dreambox, dreambox 500, finns, från, för, hej, hur, installera, inte, jag, ladda, min, ner, när, och, plugins, spela, spela in, stop, till, vilken
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 114
    Senaste inlägg: 2013-01-17 17:09
    av Eriksson85  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. överföring mellan dator och dreambox

    Startad av annika, 2013-01-08 20:46
    dator, datorn, den, det, dreambox, dreamboxen, fel, filer, fråga, från, funkar, gång, har, hit, inga, inte, mellan, meny, min, och, samma, skulle, till, vad, varför, över
    • Svar: 15
    • Visningar: 19 064
    Senaste inlägg: 2013-01-15 23:41
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Hdd i Azbox ME

    Startad av Tyfos, 2012-07-04 18:49
    azbox, bootar, boxe, boxen, dator, datorn, den, det, fat32, formatera, får, har, hdd, hjälp, händer, image, inge, ingen, inget, inte, jag, kan, lite, med, min, och, rätt, sata
    • Svar: 11
    • Visningar: 19 244
    Senaste inlägg: 2013-01-15 11:08
    av Tyfos  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  11. CIFS + Dynamiskt IP

    Startad av maniak, 2013-01-10 22:18
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 113
    Senaste inlägg: 2013-01-11 05:21
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 18
    • Visningar: 36 017
    Senaste inlägg: 2013-01-06 15:47
    av jos_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    IP-TV

  12. Corsair ddr 2 minne?

    Startad av Ibrahim, 2012-12-25 19:48
    annan, att, dator, det, fråga, fungerar, fungerar inte, förklara, gör, har, hittar, http, hur, inte, jag, man, med, men, mig, min, minne, någon, nån, till
    • Svar: 4
    • Visningar: 3 969
    Senaste inlägg: 2012-12-25 22:20
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  13. Stream Hjälp

    Startad av lopov, 2011-09-16 21:36
    500, dator, datorn, dead, den, det, dm500hd, dm800se, dreambox, från, funkar, hej, hjälp, installera, inte, lite, man, med, newnigma, och, stream, till, vlc, webif, webtv, öppnar
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 661
    Senaste inlägg: 2012-12-24 12:05
    av hagge11  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Miraclebox 9

    Startad av zoolger, 2012-03-12 17:57
    användarnamn, boxe, boxen, dator, den, det, efter, går, har, hej, hit, hittar, händer, inge, ingen, inget, inte, jag, mb9, nybörjare, något, och, samma, server, skall, till, usb minne, vad, värde, xcam
    • Svar: 10
    • Visningar: 18 351
    Senaste inlägg: 2012-12-21 14:22
    av d933ml  Gå till det senaste inlägget
  15. [LÖST] Göra backup av Open PLI (DM800HD) ??

    Startad av alpalpha, 2011-10-17 18:13
    alla, annat, backup, boxe, dator, datorn, det, dm800hd, finns, flash, fstab, gör, hej, hit, hur, inte, kan, man, med, meny, mycket, något, och, open, open pli, pli, plugins, program, secondstage, som, tspanel
    • Svar: 24
    • Visningar: 23 895
    Senaste inlägg: 2012-12-10 10:04
    av alpalpha  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 2
    • Visningar: 5 970
    Senaste inlägg: 2012-12-06 10:12
    av PrOsOn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    IP-TV

  16. Sundtek usb-tuner till DM800se?

    Startad av danneb, 2012-03-24 10:14
    alternativ, borde, box, dator, datorn, den, dm800se, dålig, ett, frågor, för, har, hej, jag, kabeldragning, kan, kanaler, köpa, köper, mail, min, nya, olika, openelec, program, som, sundtek dvb-c, till, tuner, usb
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 923
    Senaste inlägg: 2012-12-05 08:25
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Dovado 4GR Telia

    Startad av stona, 2012-11-26 21:08
    7020hd, att, behöver, boxe, boxen, börja, dator, det, dreamboxen, eller, ett, får, för, har, inge, inget, inte, med, modem, och, router, sig, telia, till, uppdatera, usb, vilka
    • Svar: 7
    • Visningar: 5 322
    Senaste inlägg: 2012-11-29 09:48
    av LumberJack  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Ingen signal i HDMI-ingångarna på TV:n

    Startad av lwb, 2012-11-13 11:47
    boxar, dator, datorn, det, eller, finns, fungerar, får, har, hdmi, inge, ingen, inte, jag, köra, min, problem, sig, signal, som, till, två, utan, varken, vilken
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 999
    Senaste inlägg: 2012-11-13 15:33
    av joxen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    TV

  19. Fel vid stream

    Startad av AlexanderI, 2012-11-04 13:22
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 603
    Senaste inlägg: 2012-11-05 00:54
    av AlexanderI  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. [LÖST] Hur söka transponder manuellt på DM600S?

    Startad av klubbo, 2012-11-02 11:08
    användarnamn, bbc, boxe, boxen, canal, dator, det, digitals, dm600s, eller, finns, hej, hittar, hjälp, hur, image, inte, kanaler, med, meny, nya, och, original, parabol, satellites.xml, sirius, skall, söka, varken, vilka
    • Svar: 10
    • Visningar: 11 816
    Senaste inlägg: 2012-11-02 15:33
    av klubbo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Windows 8 Pro 64

    Startad av ginoware, 2012-10-31 17:57
    alla, att, bra, dator, den, det, för, gäller, köp, man, måste, pro, var, windows, windows 8
    • Svar: 3
    • Visningar: 12 199
    Senaste inlägg: 2012-11-01 06:27
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

    • Svar: 11
    • Visningar: 14 320
    Senaste inlägg: 2012-10-29 15:07
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. Spela upp TS-filer i VLC på datorn hackar

    Startad av pettan_69, 2012-10-28 21:30
    dator, datorn, det, erfarenhet, filer, fungerar, för, gör, hackar, har, helt, inge, ingen, inspelningar, inte, jag, med, min, måste, nätverket, som, spela, ström, vlc, wlan, över
    • Svar: 7
    • Visningar: 7 459
    Senaste inlägg: 2012-10-29 09:46
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

Resultat 251 till 275 av 464
Sidan 11 av 19 FörstaFörsta 8 9 10 11 12 13 14
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss