Sök:

Tagg: node

Sidan 2 av 8 1 2 3 4 5

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 32 minut(er) sedan.

  1. [LÖST] CS Startar Ej med Gammalt Viasatkort.

    Startad av toddy, 2011-01-05 12:11
    /dev/ttyusb0, boxe, conax, gammalt, newcs, node, reset, startar ej, viasatkort
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 783
    Senaste inlägg: 2011-01-20 06:22
    av toddy  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  2. servern fungerar men ändå inte? hjälp

    Startad av arsenal, 2011-01-18 17:28
    /dev/ttyusb0, bytes, första, node, reset, seca
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 471
    Senaste inlägg: 2011-01-18 19:53
    av arsenal  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  3. Hilfe - Acamd, boxer, mediaportal och newcs

    Startad av SGM, 2011-01-16 07:38
    1.5, acamd, boxer, bytes, funkar inte, hilfe, mediaportal, newcs, node, not found, reset, search, seca
    • Svar: 1
    • Visningar: 8 717
    Senaste inlägg: 2011-01-16 07:40
    av SGM  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

    • Svar: 5
    • Visningar: 6 069
    Senaste inlägg: 2011-01-16 00:48
    av juppe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  4. Hjälp med sidmatning

    Startad av mirrrem, 2011-01-12 21:16
    andra, boxe, börja, första, hd kanaler, node
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 929
    Senaste inlägg: 2011-01-14 18:27
    av mirrrem  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Ubuntu , Smargo , Newcs , Viasat gul pil.

    Startad av elmek, 2011-01-13 09:52
    /dev/ttyusb0, gul, newcs, node, pil, reset, ubuntu, viasat
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 383
    Senaste inlägg: 2011-01-13 15:31
    av elmek  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  6. Viasat funkar inte !

    Startad av j.ohman, 2010-12-18 12:36
    /dev/ttyusb0, ad teknik, börja, funkar, funkar inte, inte, node, viasat
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 806
    Senaste inlägg: 2010-12-26 17:15
    av j.ohman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Svart i rutan trots kort i boxen.

    Startad av karoshi, 2010-11-21 15:03
    boxe, boxen, irdeto, kort, mg_cfg, node, noob, reset, rutan, seca, svart, trots
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 292
    Senaste inlägg: 2010-11-21 20:55
    av karoshi  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. problem med kortläsarna

    Startad av MrStek, 2010-11-10 17:53
    2 Sidor
    1 2
    /dev/ttyusb0, andra, node
    • Svar: 11
    • Visningar: 8 379
    Senaste inlägg: 2010-11-11 19:42
    av wildone  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. USB AD-Teknikläsare alltid med samma device id

    Startad av eviln, 2009-02-25 14:12
    /dev/ttyusb0, andra, börja, första, node, redigera, udev
    • Svar: 7
    • Visningar: 82 218
    Senaste inlägg: 2010-11-10 23:22
    av kecord  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Guider

  10. New cs 1.67 med adteknik mp3.6 usb?

    Startad av 2look4me, 2010-10-29 08:43
    irdeto, newcs 1.67, node, reset, seca
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 654
    Senaste inlägg: 2010-11-07 08:50
    av vip0963  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  11. Vias*t Blåa, Resets Newcs 167

    Startad av logar, 2010-10-03 22:24
    /dev/ttyusb0, konfiguration, newcs 1.67, node, problem., seca
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 530
    Senaste inlägg: 2010-10-04 12:09
    av logar  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  12. Lägga till klienter i mgcamd/newcs?

    Startad av Guztav, 2010-09-15 11:44
    3 Sidor
    1 2 3
    andra, boxe, börja, funkar inte, första, ingen bild, klienter, node, reset, seca, wan, webläsare
    • Svar: 21
    • Visningar: 45 151
    Senaste inlägg: 2010-09-21 20:11
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Mamma Med Barn I Desperat Behov Av Hjälp!!!!!!

    Startad av dexon, 2010-09-18 19:42
    31 Sidor
    1 2 3 ... 31
    • Svar: 302
    • Visningar: 196 871
    Senaste inlägg: 2010-09-20 07:37
    av admin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Dreambox DM500-c NewCS/MgCamd. Kört fast!

    Startad av Bills19, 2010-09-14 23:35
    3 Sidor
    1 2 3
    andra, användarnamn, boxe, cifs, conax, hänger sig, ingen bild, mount, node, problem., reset, seca, ström, sökvägar
    • Svar: 20
    • Visningar: 23 875
    Senaste inlägg: 2010-09-17 13:22
    av Minime  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. hej ti alla behöver lite hjälp

    Startad av Arsim, 2010-09-01 18:06
    andra, irdeto, node, reset, seca
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 178
    Senaste inlägg: 2010-09-01 18:06
    av Arsim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Dm800hd + cd - dm500hd + via

    Startad av Dionysos, 2010-08-22 09:58
    3 Sidor
    1 2 3
    andra, boxe, funkar inte, första, ingen bild, ipadress, newcs 1.67, node, reset, samtidigt, smartwii
    • Svar: 20
    • Visningar: 14 699
    Senaste inlägg: 2010-08-31 16:51
    av Dionysos  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Newcs Viasat

    Startad av patrik1972, 2010-08-09 19:40
    2 Sidor
    1 2
    boxe, bytes, fotboll, irdeto, newcs 1.67, node, reset, seca
    • Svar: 11
    • Visningar: 14 142
    Senaste inlägg: 2010-08-15 11:34
    av patrik1972  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Mgcamd + NewCS fryser bilden ibland

    Startad av deadlock, 2010-07-10 00:01
    2 Sidor
    1 2
    bytes, conax, frys, hänger sig, mg_cfg, node, reset, restore, riktning
    • Svar: 10
    • Visningar: 11 343
    Senaste inlägg: 2010-08-11 21:20
    av wba  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  19. Smargo i 800hd

    Startad av verkenvrak, 2010-06-29 00:15
    node, seca
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 709
    Senaste inlägg: 2010-06-29 00:15
    av verkenvrak  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Viasat fungerar ej

    Startad av bandite, 2010-05-13 10:38
    5 Sidor
    1 2 3 ... 5
    /dev/ttyusb0, 1.5, andra, boxe, bytes, dead, felsök, forum, mg_cfg, node, problem., reset, scrambled, tredje
    • Svar: 45
    • Visningar: 35 142
    Senaste inlägg: 2010-05-27 18:18
    av Volvo3  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  21. Mythtv + sasc-ng + newcs

    Startad av jolaren, 2010-03-13 13:49
    7 Sidor
    1 2 3 ... 7
    /dev/ttyusb0, 1.5, alla kanaler, andra, bytes, börja, digitalbox, forum, gratis, hänger sig, kompilera, node, reset, samba, samtidigt, ström, strömma, tokig, tvn, uppstart
    • Svar: 62
    • Visningar: 45 247
    Senaste inlägg: 2010-04-11 15:20
    av bosign  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  22. Kört fast newcs azbox viasat

    Startad av theskuggan, 2010-03-27 23:51
    1.5, boxe, ingen bild, newcs 1.67, node, reset, scrambled, seca
    • Svar: 4
    • Visningar: 10 948
    Senaste inlägg: 2010-04-02 08:15
    av theskuggan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  23. MKV filer

    Startad av ranchn, 2010-03-29 20:22
    node
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 262
    Senaste inlägg: 2010-03-30 05:53
    av ranchn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  24. Vad är nästa steg i felsökningen.

    Startad av noxxen, 2010-03-25 20:24
    2 Sidor
    1 2
    /dev/ttyusb0, andra, boxe, börja, conax, felsök, första, irdeto, mux, node, reset, seca, uppstart, wan
    • Svar: 14
    • Visningar: 18 256
    Senaste inlägg: 2010-03-27 18:08
    av snake  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 26 till 50 av 191
Sidan 2 av 8 1 2 3 4 5
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss