Sök:

Tagg: node

Sidan 3 av 9 1 2 3 4 5 6

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 32 minut(er) sedan.

  1. Smargo i 800hd

    Startad av verkenvrak, 2010-06-29 00:15
    node, seca
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 709
    Senaste inlägg: 2010-06-29 00:15
    av verkenvrak  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Viasat fungerar ej

    Startad av bandite, 2010-05-13 10:38
    5 Sidor
    1 2 3 ... 5
    /dev/ttyusb0, 1.5, andra, boxe, bytes, dead, felsök, forum, mg_cfg, node, problem., reset, scrambled, tredje
    • Svar: 45
    • Visningar: 35 142
    Senaste inlägg: 2010-05-27 18:18
    av Volvo3  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  3. Mythtv + sasc-ng + newcs

    Startad av jolaren, 2010-03-13 13:49
    7 Sidor
    1 2 3 ... 7
    /dev/ttyusb0, 1.5, alla kanaler, andra, bytes, börja, digitalbox, forum, gratis, hänger sig, kompilera, node, reset, samba, samtidigt, ström, strömma, tokig, tvn, uppstart
    • Svar: 62
    • Visningar: 45 247
    Senaste inlägg: 2010-04-11 15:20
    av bosign  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  4. Kört fast newcs azbox viasat

    Startad av theskuggan, 2010-03-27 23:51
    1.5, boxe, ingen bild, newcs 1.67, node, reset, scrambled, seca
    • Svar: 4
    • Visningar: 10 948
    Senaste inlägg: 2010-04-02 08:15
    av theskuggan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  5. MKV filer

    Startad av ranchn, 2010-03-29 20:22
    node
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 262
    Senaste inlägg: 2010-03-30 05:53
    av ranchn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  6. Vad är nästa steg i felsökningen.

    Startad av noxxen, 2010-03-25 20:24
    2 Sidor
    1 2
    /dev/ttyusb0, andra, boxe, börja, conax, felsök, första, irdeto, mux, node, reset, seca, uppstart, wan
    • Svar: 14
    • Visningar: 18 256
    Senaste inlägg: 2010-03-27 18:08
    av snake  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Vad är felet

    Startad av gedan, 2010-03-27 14:48
    2 Sidor
    1 2
    boxe, bytes, conax, dead, irdeto, mg_cfg, newcs 1.67, node, reset, restore, seca
    • Svar: 12
    • Visningar: 17 498
    Senaste inlägg: 2010-03-27 17:44
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Newcs AU problem

    Startad av siggemoli, 2010-03-25 11:37
    boxe, node, reset, seca
    • Svar: 1
    • Visningar: 2 879
    Senaste inlägg: 2010-03-27 07:02
    av snake  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Hur undvika att bränna comhem-kortet i Dreambox?

    Startad av burken, 2010-03-09 10:33
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 13
    • Visningar: 15 624
    Senaste inlägg: 2010-03-09 19:48
    av ab12cd34  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 9
    • Visningar: 9 686
    Senaste inlägg: 2010-02-10 22:19
    av Malevolent77  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Introduktion till Cardsharing

    Startad av atomized, 2008-12-03 09:24
    5 Sidor
    1 2 3 ... 5
    /dev/ttyusb0, 1.5, ad-teknik, andra, boxe, börja, digitalbox, digitalmottagare, dm800 hd, ethernet, flera mottagare, fotboll, fungerar inte, första, hänger sig, irdeto, klienter, kortserver, mg_cfg, multiprogrammerare, node, reset, samtidigt, seca, sky, startscript, ström, tredje, tv:n, uppkoppling
    • Svar: 40
    • Visningar: 89 074
    Senaste inlägg: 2010-01-14 17:53
    av T-bird  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Guider

  11. Vad gör jag för fel? DM500c + PLI + Mgcamd + NewCS

    Startad av memil, 2010-01-05 22:43
    2 Sidor
    1 2
    1.5, boxe, börja, com hem, funkar inte, ingen bild, kortserver, meny, newcs 1.67, node, smartwii
    • Svar: 14
    • Visningar: 14 540
    Senaste inlägg: 2010-01-11 17:50
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Dreambox 500S och mgcamd

    Startad av hjid, 2010-01-10 08:42
    2 Sidor
    1 2
    boxe, bytes, börja, conax, dead, dreambox 500s, mg_cfg, node, problem., reset, restore, seca, signalstyrka, tv:n
    • Svar: 10
    • Visningar: 9 446
    Senaste inlägg: 2010-01-10 11:06
    av hjid  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Boxer och Cardsharing i stugan.

    Startad av jhunden, 2009-12-10 13:46
    2 Sidor
    1 2
    /dev/ttyusb0, andra, användarnamn, börja, dvbt, kanallista, klienter, mail, meny, mottagning, node, problem., reset
    • Svar: 15
    • Visningar: 17 793
    Senaste inlägg: 2009-12-16 15:53
    av jhunden  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  14. DM800 CCcam

    Startad av jekander, 2009-02-12 11:29
    2 Sidor
    1 2
    /dev/ttyusb0, andra, användarnamn, boxe, cccam.cfg, ip adress, konfiguration, node, reset, seca
    • Svar: 11
    • Visningar: 10 090
    Senaste inlägg: 2009-12-11 17:59
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. dm 600 uppdaterar inte + frysningar i bild

    Startad av jeppepeppe, 2009-12-07 19:57
    boxe, frys, funkar inte, irdeto, node, reset, seca
    • Svar: 7
    • Visningar: 5 392
    Senaste inlägg: 2009-12-10 19:37
    av jeppepeppe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Parabol

    Startad av arcsky, 2009-11-21 22:19
    köper, node, riktning
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 513
    Senaste inlägg: 2009-11-29 18:32
    av pacmyc  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  17. DM500C kinesvariant med kortproblem

    Startad av Remuz, 2009-11-14 17:50
    2 Sidor
    1 2
    alla kanaler, andra, boxe, börja, första, irdeto, node, reset, seca, ström
    • Svar: 11
    • Visningar: 14 733
    Senaste inlägg: 2009-11-20 09:52
    av Remuz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. EMM update med Mgcamd

    Startad av carlbergsson, 2009-11-10 18:42
    bytes, dead, node, reset, restore
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 527
    Senaste inlägg: 2009-11-15 15:03
    av snake  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Förstår ingenting!! Behöver kolla på matcherna ikväll!!

    Startad av Piraten69, 2009-11-04 12:54
    2 Sidor
    1 2
    alla kanaler, andra, boxe, börja, digitalbox, forum, hyra, köper, node, noob
    • Svar: 17
    • Visningar: 20 407
    Senaste inlägg: 2009-11-05 18:53
    av K.K.  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  20. Infinity USB Phoenix i DM800

    Startad av LKC, 2008-12-09 19:47
    2 Sidor
    1 2
    /dev/ttyusb0, andra, boxe, drivrutin, forum, första, newcs 1.67, node, not found, reset, seca, smartmouse, ström, svårt att hitta
    • Svar: 14
    • Visningar: 11 195
    Senaste inlägg: 2009-11-04 17:48
    av hingstin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. JCS +1 till +8 - irdeto kort - problem

    Startad av solojuve, 2009-11-02 16:53
    irdeto, node, reset, seca
    • Svar: 1
    • Visningar: 66 239
    Senaste inlägg: 2009-11-02 19:51
    av solojuve  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Irdeto

  22. Nokia 9780 uppdatering

    Startad av hedberg, 2009-10-24 10:07
    meny, node
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 253
    Senaste inlägg: 2009-10-24 13:29
    av Dandyn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  23. Dom fria kanalerna är HELT gratis...

    Startad av trollhattan, 2006-10-13 17:18
    16 Sidor
    1 2 3 ... 16
    1.5, alla kanaler, andra, boxe, börja, dansk, digitalbox, dvb textning, extrakort, footprint, forum, frikanaler, gratis, kabel-tv, klienter, mobil, motor, mottagning, node, nrk, nyheter, pace, passande, problem., samtidigt, satelit, spanien, spara, sökning, tredje, tv6, utomlands
    • Svar: 154
    • Visningar: 176 675
    Senaste inlägg: 2009-10-24 09:01
    av hedberg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  24. 2 satelliter till 4 mottagare

    Startad av MurdinE, 2009-10-02 21:23
    3 Sidor
    1 2 3
    alla kanaler, andra, billigt, boxe, börja, conax, första, huvuden, konfiguration, köper, node, quattro, reset, samtidigt, seca, spaun, tvn, wan
    • Svar: 20
    • Visningar: 14 768
    Senaste inlägg: 2009-10-14 19:09
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

Resultat 51 till 75 av 212
Sidan 3 av 9 1 2 3 4 5 6
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss