Sök:

Tagg: vill ha

Sidan 3 av 7 1 2 3 4 5 6

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder; genererades för 3 minut(er) sedan.

  1. Box för comhem (ej satellit)

    Startad av kimsonite, 2014-04-14 16:19
    ansluta, att, box, comhem, dm800hd, eller, för, har, hdd, hej, inte, jag, lite, länk, med, mig, någon, och, satellit, till, tips, usb, vill, vill ha, wifi
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 635
    Senaste inlägg: 2014-04-14 17:33
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget
  2. Får man in o.8w Thor på denna

    Startad av slarver, 2014-04-07 15:26
    • Svar: 11
    • Visningar: 32 282
    Senaste inlägg: 2014-04-12 01:26
    av Drejjmit  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  3. bygga media player

    Startad av gobble, 2014-04-07 12:43
    att, behöver, bygga, det, har, jag, kort, med, satellit, som, tips, vad, viasat, vill, vill ha
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 262
    Senaste inlägg: 2014-04-07 12:43
    av gobble  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  4. Vill ni ha NR 1,2,3,4,på alla favoriter ?

    Startad av Ibrahim, 2014-03-29 07:54
    alla, alternativ, andra, bara, det, favoriter, finns, flera, fungerar, för, grön, gäller, gör, images, inställningar, inte, jag, och, openpli, pli, till, viasat, vill, vill ha
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 096
    Senaste inlägg: 2014-03-29 13:50
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Senaste kanallista satellit ?

    Startad av Zoorg, 2014-03-26 15:37
    alla, bra, den, det, dm800hd, efter, eller, finns, från, får, för, har, info, inte, jag, kanaler, kanallistan, med, något, och, parabol, sökning, utan, viasat, vill ha, vissa
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 587
    Senaste inlägg: 2014-03-26 17:41
    av Rags32  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Lösenord till twistys.com

    Startad av rolando, 2014-03-05 00:57
    att, bara, byta, det, ett, inte, jag, kan, någon, specifik, till, tänkte, vill, vill ha
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 810
    Senaste inlägg: 2014-03-05 00:57
    av rolando  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  7. Boxer två abonnemang samtidigt

    Startad av lillen83, 2014-02-16 20:13
    abonnemang, att, boxer, boxer abonnemang, har, hej, inte, jag, kan, kort, med, men, mig, min, och, pengar, samtidigt, sig, som, till, två, varje, vill, vill ha
    • Svar: 5
    • Visningar: 9 100
    Senaste inlägg: 2014-02-17 05:27
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  8. Tivo tvillingkort i hemmadelning

    Startad av lillen83, 2014-02-11 21:44
    comhems, det, eller, ett, funkar, får, för, hej, idag, jag, kanaler, kort, kortet, lite, man, med, nya, när, och, olika, oscam, sen, tivo, tivo tvilling kort, vill ha
    • Svar: 1
    • Visningar: 9 140
    Senaste inlägg: 2014-02-11 22:30
    av _com_bort_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Streama till mobilen!

    Startad av mistywah, 2014-01-16 17:34
    blackbox, box, boxen, den, det, dreambox, efter, eller, från, får, för, har, hjälp, hur, installera, iphone, min, något, nätverk, och, openpli 4, sig, streama, sun, till, vill ha, vlc
    • Svar: 4
    • Visningar: 4 299
    Senaste inlägg: 2014-01-19 16:01
    av mistywah  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 6
    • Visningar: 6 408
    Senaste inlägg: 2014-01-09 21:00
    av von_skunck  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Openpli 4.0 Subtitles

    Startad av Hassaninho, 2014-01-03 14:05
    4.0, att, automatiskt, det, dm500hd, fungera, för, hd kanaler, hej, inställning, inte, kanaler, kanalerna, med, och, openpli, openpli 4, original, pli, sig, språk, subtitle, subtitles, vad, vill ha
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 946
    Senaste inlägg: 2014-01-03 14:30
    av Hassaninho  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Enigma2 Plugin (STREAMS)

    Startad av kanki, 2013-12-31 11:31
    behöver, boxen, det, ett, finns, från, har, hjälp, hur, ingen, internet, lite, med, och, olika, parabol, plugin, portar, som, till, user, utan, vad, vid, vill ha
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 602
    Senaste inlägg: 2013-12-31 12:12
    av Flaxx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 9
    • Visningar: 14 251
    Senaste inlägg: 2013-12-30 09:09
    av svartenbrandt  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Liten tv med inbyggd dvb-s

    Startad av jippe, 2013-12-17 20:41
    alla, den, det, dvb, eller, finns, har, hej, hit, hittar, inbyggd, inge, ingen, jag, lite, med, och, sig, som, tar, tips, viktigt, vill, vill ha, välja
    • Svar: 3
    • Visningar: 13 915
    Senaste inlägg: 2013-12-17 23:20
    av MrPotatoHead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    TV

  13. xbmc

    Startad av Flaxx, 2013-12-14 08:19
    att, det, för, helt, hur, inte, intel, kan, köra, lite, liten, lägga, man, med, mycket, och, openelec, pengar, raspberry, server, usb, vad, vill, vill ha, xbmc
    • Svar: 6
    • Visningar: 14 895
    Senaste inlägg: 2013-12-14 17:39
    av frasse  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  14. [LÖST] Använda ext HDD till Vu+ Solo2

    Startad av tobbe54, 2013-11-21 22:12
    ansluta, använda, behöva, dator, det, film, filmer, får, har, hdd, hårddisk, jag, kan, lite, med, mounta, nån, och, octagon, solo, som, till, tänkte, vill ha, vu+ solo, vu+ solo2, över
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 745
    Senaste inlägg: 2013-12-09 16:30
    av MrPotatoHead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  15. [LÖST] DM800 SE Tuner hittar ej Astra

    Startad av maniak, 2013-11-22 21:51
    • Svar: 21
    • Visningar: 20 926
    Senaste inlägg: 2013-12-06 22:13
    av maniak  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 18
    • Visningar: 21 861
    Senaste inlägg: 2013-12-02 17:55
    av wizz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  16. 19v 3,1 amp & 12v 3,3 amp

    Startad av sikerim, 2013-11-21 20:53
    500, adapter, använda, att, dator, datorn, den, det, funkar, för, har, hej, inte, jag, kan, lite, liten, mellan, något, och, skulle, till, vill, vill ha
    • Svar: 4
    • Visningar: 4 335
    Senaste inlägg: 2013-11-22 08:40
    av sikerim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  17. Favorit kommer tillbaka när man tar bort det

    Startad av Ibrahim, 2013-11-07 09:15
    bort, den, det, dina, dm800, fixa, gäller, gör, har, inte, jag, kanaler, kommer, lista, listan, man, när, och, som, tar, viasat, vill, vill ha
    • Svar: 0
    • Visningar: 14 525
    Senaste inlägg: 2013-11-07 09:15
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Airplayer, vilken mipsel för solo2?

    Startad av rogerax, 2013-11-04 13:54
    alla, använda, blir, den, det, eller, för, hit, hur, installation, installera, inte, jag, man, min, nån, openpli, pli, plugin, solo, som, telnet, tänkte, vilken, vill ha
    • Svar: 1
    • Visningar: 7 116
    Senaste inlägg: 2013-11-04 16:14
    av plutten125  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  19. webinterface

    Startad av steffo1234, 2013-11-02 10:50
    annan, använda, box, bra, byta, dator, det, eller, epg, hej, image, inte, ipad, kan, kör, man, med, min, och, pli, som, starta, till, viasat, vill ha, webinterface
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 101
    Senaste inlägg: 2013-11-02 10:50
    av steffo1234  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  20. Hjälp asap med D800HD Clone sim210 ssl84a

    Startad av lillen83, 2013-10-20 10:06
    att, behöver, bootloader, box, clone, den, dm800hd, har, hej, hit, hjälp, image, jag, med, men, mig, min, nemesis, någon, openpli, pli, som, till, vill, vill ha
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 803
    Senaste inlägg: 2013-10-20 11:57
    av lillen83  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Internet problem dreambox 404

    Startad av filipxehren, 2013-10-10 11:59
    600, behöver, boxen, canal, cmore, den, dreambox, eller, fel, från, fungerar, har, hjälp, hur, inte, internet, kanaler, med, network, något, och, problem, pvr, router, satellites.xml, viasat, vill ha
    • Svar: 9
    • Visningar: 5 552
    Senaste inlägg: 2013-10-10 15:14
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 14 031
    Senaste inlägg: 2013-10-08 19:05
    av Noddan60  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

Resultat 51 till 75 av 175
Sidan 3 av 7 1 2 3 4 5 6
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss